Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

 

Legfontosabb tudnivalók:

Milyen típusú garanciáról van szó?

A Bestoutlet Kft. által forgalmazott termékek jogilag nem minősülnek új készüléknek, ezért a vállalkozás kijelenti, hogy a Polgári Törvénykönyv 6:163. § 2-es pont alapján 1év kellékszavatosságot biztosít általa forgalmazott készülékekre. A fogyasztó a teljesítés időpontjában elfogadja a kellékszavatosság 1 év utáni elévülését. Kivételt képez, ha a vásárló plusz garancia időt vásárolt a készülékre. Ebben az esetben a megvásárolt garancia idővel kitolódik a kellékszavatosság elévülési ideje. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a terméket rendeltetésszerűen nem tudja használni. A terméknek a javítással vagy kicseréléssel érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ez a szabály alkalmazandó arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Hogyan működik? Mi a teendő, ha meghibásodik a termék?

Amennyiben a hiba a vásárlástól számított kellékszavatossági időn belül keletkezik, az űrlap kitöltésével és elküldésével jelentse be a készülék hibáját!

Mi történik azt követően, hogy Ön bejelentette a meghibásodást?

A hibabejelentést követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, cím és szállítási időpont egyeztetés céljából. A készüléket futárszolgálattal szervízbe szállítjuk bevizsgálásra/javításra. Nincs lehetőség automatikus készülékcserére és helyszíni javításra. Cserekészülékre abban az esetben van lehetőség, ha a termék javíthatatlan. Ezt a bevizsgálás során a szakszervíz, saját szervízében állapítja meg. Javítás után a terméket visszaszállítjuk az Ön által megadott címre, egyeztett időpontban.

TOVÁBBI FONTOS INFORMÁCIÓK

  • A garancia kiterjed minden gyártási és összeszerelési hibára, amennyiben a készülék háztartásban, háztartási célra volt rendeltetésszerűen használva.
  • Nem rendeltetésszerű használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, nem gyártási eredetű meghibásodás estén a garancia igény nem érvényesíthető. Például, ha hirtelen áramingadozás miatt a kompresszor meghibásodik, vagy külső behatástól kilyukad az elpárologtató.
  • A garancia nem terjed ki a készülék esztétikai állapotára.
  • A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopásra a garancia igény nem érvényesíthető.
  • A készülék hátulján az azonosításra szolgáló vonalkód eltávolítása tilos.
  • A szakszerűtlen szállításból eredő meghibásodásra nem érvényesíthető a garancia.
  • Cég vagy egyéni vállalkozó, mivel nem minősül fogyasztónak, nem érvényesítheti garancia igényét.
  • A készülékek üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe.
  • A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények közötti tárolás a készülékek műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgálni a biztonságos üzemeltetés érdekében.