Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)

1. Termékekkel kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

1.1. Milyen termékek közül választhat?

1.2. Mit jelent az „esztétikai- és szépséghibás, csomagolássérült, szállítássérült” kifejezés?

1.3. Termékkel kapcsolatos információkért kinél érdeklődhet?

1.4. Üzleteinkben, webáruházunkban ugyanaz az árukészlet érhető el?

2. Rendeléssel kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

2.1. Mihez szükséges a bejelentkezés a weboldalon?

2.2. Mit jelent a"raktáron" üzenet?

2.3. Mit jelent az " Utolsó darabok az áruházban " figyelmeztetés?

2.4. Mit jelent a"nincs raktáron" üzenet?

2.5. Milyen árakat lát a webáruházban?

2.6. Honnan tudhatja, hogy sikerült-e a megrendelése?

2.7. Honnan tudhatja, hogy megrendelését feldolgozták?

3. Fizetéssel kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

3.1. Milyen fizetési lehetőségek közül választhat üzletünkben történő vásárláskor? 

3.2. Milyen fizetési lehetősége közül választhat webáruházunkban történő vásárláskor?

3.3. Hogyan fizethet a futárnak?

3.4. Van lehetőség termékhitelre?

3.5. Milyen pénznemben fizethet?

4. Garanciával kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

4.1. Milyen garancia érvényes a termékeinkre? 

4.2. Milyen hosszú a garancia ideje?

4.3. Van-e lehetőség meghosszabbított garanciával megvásárolni a terméket? 

4.4. Kihez fordulhat garanciális problémával?

4.5. Szükséges-e a jótállási jegy a garanciaigény érvényesítéséhez?

4.6. Milyen adatok és dokumentumok szükségesek a garanciaigény bejelentéséhez?

4.7. Hogyan szállítjuk el és hogyan juttatjuk vissza Önhöz garanciális javításra leadott termékét?

4.8. Hogyan történik a szervizelés menete?

4.9. Milyen hosszú a szervizelési idő?

4.10. Kaphat-e cserekészüléket a garanciális szervizelés idejére?

4.11. Kinél érdeklődhet a garanciális javításra leadott termékem státuszáról?

4.12. Honnan tudja, hogy elkészült a terméke?

5. Szállítással kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

5.1. Van-e házhozszállítás?

5.2. Van lehetőség a termék üzleteinkben való személyes átvételére?

5.3. Mennyi a kiszállítás díja?

5.4. Mi a kiszállítás menete?

5.5. Mennyi a kiszállítás ideje?

5.6. Kinél érdeklődhet a kiszállítással kapcsolatban?

6. Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések (Kattintson a szövegre!)

6.1. Mi az üzletek nyitvatartási ideje?

6.2. Melyek üzleteink elérhetősége (telefonszám, e-mail cím)?

6.3. Van-e parkolási lehetőség az üzletek környékén?

7. Egyéb kérdések (Kattintson a szövegre!)

7.1. Hogyan értesülhet a legújabb ajánlatokról, a legfrissebb eseményekről?

7.2. Felvásárolunk használt készüléket?

7.3. Kinél érdeklődhet, ha nem talált választ a kérdéseire?

7.4  Békéltetői testületek elérhetőségei

1. Termékekkel kapcsolatos kérdések

1.1. Milyen termékek közül választhat?

       Cégünk esztétikai- és szépséghibás, csomagolássérült, szállítássérült, túlkészletezett, bemutató és új termékeket forgalmaz.

1.2. Mit jelent az „esztétikai- és szépséghibás, csomagolássérült, szállítássérült” kifejezés?

       Az esztétikai sérülések felületi karcolások, leverődések, kopások, minimális horpadások lehetnek, de a termék műszaki állapotát, rendeltetésszerű működését
       nem befolyásolják.

1.3. Termékkel kapcsolatos információkért kinél érdeklődhet?

       A webáruházban kiválasztott termékről bővebb információért, a kiválasztott termék hibájának részletesebb leírásáért keresse fel webes munkatársunkat
       (Telefonszám: +36306554455 ; e-mail cím: web@emarkt.hu)! Termékekkel vagy szolgáltatással kapcsolatban megkeresheti az Önhöz legközelebb található
       eMarkt Műszaki Áruházat, ahol kollégáink készséggel segítenek Önnek.

1.4. Üzleteinkben, webáruházunkban ugyanaz az árukészlet érhető el?

       Üzleteinkben és webáruházunkban is eltérő és folyamatosan frissülő árukészlet található, ezért adott termékkel kapcsolatban érdemes több üzletünknél érdeklődni.

2. Rendeléssel kapcsolatos kérdések

2.1. Mihez szükséges a bejelentkezés a weboldalon?

      Weboldalunkon csak regisztrált felhasználóként, a felhasználónévvel bejelentkezve van lehetősége vásárolni. Bejelentkezés után megtekintheti rendeléseit, vagy
      akár kedvenc termékeit.

2.2. Mit jelent a"raktáron" üzenet?

      A „raktáron” üzenet azt jelenti, hogy az adott termék elérhető webáruházunkban, így megrendelhető.

2.3. Mit jelent az " Utolsó darabok az áruházban " figyelmeztetés?

       A figyelmeztető üzenet a webáruházunkban még elérhető és raktáron található árukészlet korlátozott darabszámára vonatkozik.

2.4. Mit jelent a"nincs raktáron" üzenet?

       A "nincs raktáron" üzenet jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra
       rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.

2.5. Milyen árakat lát a webáruházban?

       Internetes webáruházunkban egy-egy terméknél a bruttó árakat, tehát a ténylegesen fizetendő árakat látja.

2.6. Honnan tudhatja, hogy sikerült-e a megrendelése?

      Sikeres megrendelés esetén a rendszer egy automatikus visszaigazolást küld Önnek a „Személyes információk” között megadott e-mail címre. A visszaigazoló
      e-mail a legtöbb esetben a megrendelés leadását követő percekben megérkezik. Amennyiben egy óra elteltével sem kap visszaigazolást, akkor kérjük, vegye
      fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön. Ezt követően munkatársunk feldolgozza rendelését.

2.7. Honnan tudhatja, hogy megrendelését feldolgozták?

       Ha megrendelését feldolgoztuk és elfogadtuk, munkatársunk megerősítő e-mailt küld, amelyet követen a rendelése „kiszállítás alatt” státusszá változik.

3. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

3.1. Milyen fizetési lehetőségek közül választhat üzletünkben történő vásárláskor?

      Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés módra van lehetősége.

3.2. Milyen fizetési lehetősége közül választhat webáruházunkban történő vásárláskor?

       Webáruházunkban bankkártyával (előreutalás) és (a futárnak) utánvétellel történő fizetésre van lehetősége.

3.3. Hogyan fizethet a futárnak?

       Utánvételes rendelés esetén a futárnak csak készpénzben fizethet.

3.4. Van lehetőség termékhitelre?

      Áruvásárlási hitelre jelenleg még nincs lehetőség cégünknél.

3.5. Milyen pénznemben fizethet?

      Üzleteinkben és webáruházunkban magyar forintban fizethet.

4. Garanciával kapcsolatos kérdések

4.1. Milyen garancia érvényes a termékeinkre? Cégünk saját bolti garanciát vállal termékeire.

4.2. Milyen hosszú a garancia ideje?

       Minden általunk forgalmazott termékre cégünk a 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt kötelező 12 hónapos teljes – saját – körű garanciát vállalja.
       További egy év garancia vásárlására van lehetőség, melynek ára 10.000 Ft. Az új Ptk. főszabálya (6:163. §) betartásával a jogosult kellékszavatossági igénye
       a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Bizonyos termékekre – kibővített garancia vásárlás nélkül is – 24 hónapos garancia érvényes, amelyet
       feltüntettünk. Bővebb információért az üzletben tájékozódhat.

4.3. Van-e lehetőség meghosszabbított garanciával megvásárolni a terméket?

       Igen, további egy év kibővített garancia vásárlására van lehetőség, melynek ára 10.000 Ft. A kibővített garanciát a számlán is feltüntetjük.

4.4. Kihez fordulhat garanciális problémával?

      A garanciaigény bejelentése az alábbi módokon történhet:

       • Üzleteinkben történő vásárlás esetén a meghibásodott készüléket lehetősége van beszállítani abba az üzletbe, ahol Ön vásárolta a készüléket. Amennyiben
          nem tudja a terméket bevinni, kérjük telefonon vegye fel a kapcsolatot üzletünkkel.

           eMarkt Műszaki Áruház – Budapest (ASIA Center): +36 30/644-55-44

           eMarkt Műszaki Áruház – Szeged (Napfény Park): +36 30/744-33-44

           eMarkt Műszaki Áruház – Budapest (Campona): +36 30/655-44-55 

       • Webáruházunkban vásárolt termékek esetén garanciális ügyintézőnkkel folytatott telefonos bejelentésre van lehetősége, akit a lent feltüntetett telefonszámon

          érhet el. Garanciális ügyintéző:

           Telefonszám: +36306554455 

           E-mail cim: web@emarkt.hu

4.5. Szükséges-e a jótállási jegy a garanciaigény érvényesítéséhez?

       Igen, minden esetben szükséges.

4.6. Milyen adatok és dokumentumok szükségesek a garanciaigény bejelentéséhez?

       Szükséges a jótállási jegy, a termék típusa, a vásárlás időpontja, a hiba leírása és a vásárló saját elérhetősége.

4.7. Hogyan szállítjuk el és hogyan juttatjuk vissza Önhöz garanciális javításra leadott termékét?

       Garanciális javításra leadott termékét futárszolgálat segítségével szállítjuk.

4.8. Hogyan történik a szervizelés menete?

      Garancia igény bejelentését követően futárszolgálat segítségével átvesszük a terméket, és továbbszállítjuk javításra szervizünkbe. Szervizelést követően
      munkatársaink kiértesítik Önt a megadott elérhetőségen majd a terméket szintén futárszolgálattal visszajuttatjuk Önhöz.

4.9. Milyen hosszú a szervizelési idő?

       A készülékek szervízelési ideje a termékek meghibásodásának típusától függően eltérhet. Munkatársaink a termék leadását követően 15 munkanapon belül
       kiértesítik Önt. A sikeres javítást követően mielőbb kiértesítjük Önt,

4.10. Kaphat-e cserekészüléket a garanciális szervizelés idejére?

       Nem tudunk cserekészüléket biztosítani a szervizelés ideje alatt.

4.11. Kinél érdeklődhet a garanciális javításra leadott termékem státuszáról?

        Üzleteinkben történő vásárlás esetén abban az üzletben (vagy az üzlettel telefonon), ahol Ön a készüléket vásárolta. Interneten történő rendelés esetén a
        bejelentés és az információnyújtás garanciális ügyintézőnk segítségével történik.

4.12. Honnan tudja, hogy elkészült a terméke?

        Szervizelést követően kollégáink kiértesítik Önt a korábban megadott elérhetőségen.

5. Szállítással kapcsolatos kérdések

5.1. Van-e házhozszállítás?

      Igen, van házhozszállítás. Termékeinket az ország egész területén futárszolgálat segítségével szállítjuk házhoz.

5.2. Van lehetőség a termék üzleteinkben való személyes átvételére?

       Internetes rendelés esetén csak budapesti (ASIA Center) üzletünkbe van lehetősége a termék személyes átvételére.

5.3. Mennyi a kiszállítás díja?

       A kiszállítás díja weboldalról való rendelés esetében: 3.900 Ft.

       A kiszállítás díja, amennyiben üzleteink valamelyikében, személyesen vásárol: kerületen belül: 5000 Ft; kerületen kívül: 6000 Ft, amerikai típusú hűtők esetén         egységesen 8000 Ft.

5.4. Mi a kiszállítás menete?

      Az Ön által megadott címre történő kiszállításkor a futár veszi fel a kapcsolatot a Vásárló által megadott telefonszámon. Átvételkor a Vásárló köteles a terméket
      és annak állapotát ellenőrizni és probléma esetén azonnal jelezni a futárszolgálat munkatársai illetve a Szolgáltató felé. (A futár jegyzőkönyvet állít ki erről.)
      Ellenkező esetben a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni a termékért.

5.5. Mennyi a kiszállítás ideje?

       A kiszállítás általában 3-5 munkanapot vesz igénybe. (Figyelem! Ha a rendszerünkbe adott napon leadott megrendelés 16 óra után érkezik be, a rendelés
       feldolgozását, visszaigazolását és a futárrendelést nem tudjuk garantálni.)

5.6. Kinél érdeklődhet a kiszállítással kapcsolatban?

      Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet hétköznapokon, 8 és 17 óra között:

       Telefonszám: +36306554455 

       E-mail cím: web@emarkt.hu

6. Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

6.1. Mi az üzletek nyitvatartási ideje?

     

       Budapest (ASIA Center): 

          Hétfő 10:00 - 19:00

          Kedd 10:00 - 19:00

          Szerda 10:00 - 19:00

          Csütörtök 10:00 - 19:00

          Péntek 10:00 - 20:00

          Szombat 10:00 - 20:00

          Vasárnap 10:00 - 19:00

       Budapest (Campona):

          Hétfő   10:00 - 20:00 

          Kedd   10:00 - 20:00

          Szerda:   10:00 - 20:00

          Csütörtök  10:00 - 20:00

          Péntek   10:00 - 20:00

          Szombat   10:00 - 20:00

          Vasárnap   10:00 - 19:00

       Szeged (Napfény Park)

          Hétfő 10:00 - 19:00

          Kedd 10:00 - 19:00

          Szerda 10:00 - 19:00

          Csütörtök 10:00 - 19:00

          Péntek 10:00 - 20:00

          Szombat 10:00 - 20:00

          Vasárnap 09:00 - 17:00

6.2. Melyek üzleteink elérhetősége (telefonszám, e-mail cím)?

       eMarkt Műszaki Áruház – Budapest (ASIA Center): Telefonszám: +36 30/644-55-44; E-mail cím: budapest@emarkt.hu

       eMarkt Műszaki Áruház – Budapest (Campona): Telefonszám: +36 30/655-44-55; E-mail cím: campona@emarkt.hu

       eMarkt Műszaki Áruház – Szeged (Napfény Park): Telefonszám: +36 30/744-33-44; E-mail cím: szeged@emarkt.hu

6.3. Van-e parkolási lehetőség az üzletek környékén?

       Igen, minden üzletünknél ingyenes parkolási lehetőség van.

7. Egyéb kérdések

7.1. Hogyan értesülhet a legújabb ajánlatokról, a legfrissebb eseményekről?

      A www.emarkt.hu weboldalt érdemes folyamatosan látogatnia, mellette Facebook (https://www.facebook.com/emarkt.hu/) és
      Instagram (https://www.instagram.com/emarkt.hu/) közösségi oldalunkon is állandóan frissülő tartalmakat talál. Amennyiben rendszeresen
      szeretné szórólapunkat megkapni, kérjük, iratkozzon fel – a főoldal jobb alsó sarkában – hírlevelünkre.

7.2. Felvásárolunk használt készüléket?

      Nem vásárolunk fel magánszemélyektől sem használt, sem új termékeket.

7.3. Kinél érdeklődhet, ha nem talált választ a kérdéseire?

       Érdeklődni webes munkatársunknál lehet hétköznapokon, 8 és 16 óra között az alábbi elérhetőségen:

        E-mail cím: web@emarkt.hu

7.4  Békéltetői testületek elérhetőségei

Cégünk a fogyasztói jogvita rendezése érdekében békéltető testületi eljárást is igénybe vesz.

eMARKT Budapest (Asia Center) és eMARKT Budapest (Campona)

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

eMARKT Szeged

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu